Jako, że start ligi za niecałe dwa tygodnie, trzeba poruszyć dwie bardzo ważne kwestie – składy drużyn oraz pieniądze. I o ile z tym pierwszym tematem raczej nie powinno być kłopotu to drugi jest niestety bardzo istotny dla funkcjonowania projektu – ale jak to mawiają “nie ma nic za darmo” Ale po kolei…
Drużyny – tym razem nie wprowadzamy jakichkolwiek limitów co do liczby zapisanych zawodników w drużynie ale nie mniej jednak chcielibyśmy zachować odrobinę porządku i rozsądku i mimo, że listy mogą być bardzo długie do protokołu meczowego (przed każdym meczem) wpisać będzie można tylko dwunastu zawodników – mogą to być różni zawodnicy z zespołowej listy w różnych meczach. Listy zawodników można już nasyłać na adres swinoujskibasket@gmail.com Oprócz listy zawodników należy wysłać tam ewentualną propozycję zmiany nazwy drużyny (te nadane w terminarzu są oczywiście “techniczne” nadane na potrzeby utworzenia terminarza – oczywiście mogą pozostać) oraz jeśli posiadacie logo zespołu (pamiętajcie tu o prawach autorskich itd.). Tyle o zespołach.
Teraz o dolarsach i v-dolcach. Na samym początku chciałbym powtórzyć i podkreślić dobitnie – komisarz ligi nie pobiera żadnych profitów z wpłaconych pieniędzy oraz w dowolnym terminie może przedstawić rozliczenie kosztów. A w tym sezonie jest tak: wpisowe zostało ustalone na kwotę 1000 lub 500 złotych polskich. Pięć drużyn zobowiązana jest do wpłaty wpisowego po 1000 zł – są to ekipy: Wściekłe Pięści Węża, AirBall (Jopas Team), Kasztaniaki, Zagadka oraz Pol-Fil Igor Team. Pozostałe drużyny – tj.: OSiR Team, Girls Team oraz Ahlbeck Team wnoszą wpisowe w wysokości 500 zł. Na kwotę wpisowego składają się opłaty za halę, zapłata dla sędziów stolikowych, zakup pucharów i statuetek, zakup nagród rzeczowych oraz podatek. Kwota wpisowego wzrosła od kwoty sprzed pandemii zaledwie o 100 zł co przy rosnącej inflacji oraz rosnącymi kosztami towarów i usług wydaje się kwotą stosunkowo niewielką i mamy nadzieję że wpisowe jest do przełknięcia i udźwignięcia. Pieniążki wpłacać należy do połowy grudnia i wpłacamy je do organizatora – Zbyszka Kosel. Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 668318913.
To tyle jeśli chodzi o sprawy ważne. Zatem zbierajcie się, organizujcie się, trenujcie i do zobaczenia 18 listopada na OSiR Square Garden. No Basket, No Fun.